Politica de Retur

1. Dreptul de retur este valabil 14 zile calendaristice , incepand cu data primirii coletului.

2. Cererea de retur

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia de retragere

din contract , in scris pe e-mail, la adresa  contact@veoshop.ro , mentionand :

-Nume :

-Serie si numar de factura :

-Numar de contact :

-IBAN :

-Nume titular IBAN :

-Motivul pentru care se doreste returul :

 3. Returnarea produsului

Returul produsului se face expediind produsele prin intermediul oricarei firme de curierat la magazinul online Veoshop.ro . Clientul suporta costul returnarii produselor.

 4. Returnarea Contravalorii

In cazul in care clientul doreste achizitionarea altui produs din reteaua de online, de valoare egala sau mai mare decat valoarea produsului pentru care se solicita retur,  in maxim 2 zile lucratoare.

In cazul in care a fost aprobata cererea de retur si clientul doreste restituirea sumei de bani, suma va fi tranferata in contul indicat de catre client in cererea de retur, in termen de 30 de zile calendaristice de la returnarea produsului, aceasta plata reprezentand contravaloarea produsului asa cum a fost ea inscrisa pe documentul fiscal .

Returnarea banilor se va face exclusiv in cont bancar !

5. Intreruperea Returului

Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe “Returul in 14 zile”,oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisate pe site ).

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele:

  • – In cazul in care coletul ajunge la client : distrus , zgariat , storcit , etc , in mod vizibil fara a implica deschiderea coletului si semneaza curierului pentru  “  primirea acestuia  in stare buna “.
  • – Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre Veo Shop sau Furnizorilor sai;
  • – Furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de client sau personalizate in mod clar;
  • – Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catreclient;
  • – Furnizarea de inregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
  • – Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a început cu acordul prealabil expres al clientului si dupa ce acesta a confirmat că a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

 

Decursul Returului:

1. Transmiterea cereri de retur .

2. Aprobarea returului de catre echipa Veo shop.(1-3zilelucratoare) .

3. Ridicarea coletului (1-2zile lucratoare , de la data aprobarii returului) .

4. Receptionarea si verificarea coletului ( la depozitul Veo shop ).

5. Returnarea banilor .